Veelgestelde vragen
direct antwoord op uw vragen
Hebt u vragen over uw bestelling, kosten of andere zaken? Mogelijk vindt u het antwoord hieronder al. We doen er alles aan om onze veelgestelde vragen en antwoorden actueel te houden, zodat u snel en eenvoudig de informatie kunt vinden die u zoekt.
Onze klantenservice is toegewijd om u op de best mogelijke manier te helpen en we streven ernaar uw ervaring met ons zo soepel en aangenaam mogelijk te maken.
Of het nu gaat om een bestelling die u onlangs heeft geplaatst, vragen over de kosten of betaling, of andere gerelateerde kwesties, wij staan klaar om u te ondersteunen. Onze uitgebreide Veelgestelde vragen-sectie biedt antwoorden op de meest gestelde vragen, zodat u snel verder kunt.
Mocht u echter iets niet kunnen vinden of als u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via ons handige contactformulier. Ons toegewijde team staat klaar om u te assisteren en zal zijn uiterste best doen om al uw vragen en zorgen zo snel en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit, en we zijn er om ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons vlekkeloos verloopt.
We zijn er om u te helpen en we kijken ernaar uit om van u te horen. Bedankt voor uw vertrouwen in onze service.
Kan ik een product bestellen zonder een specifiek ingrediënt?
Als er om welke reden dan ook bepaalde ingrediënten zijn die u niet wenst te ontvangen, zoals vanwege religieuze overtuigingen, allergieën of dieetwensen, dan kunt u dit aangeven tijdens het bestelproces in het veld "Opmerkingen". Indien u te maken hebt met voedselallergieën, intoleranties of als u een speciaal dieet volgt, laat het ons alstublieft weten. We hebben diverse oplossingen beschikbaar, zodat u toch van onze producten kunt genieten. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen als u vragen hebt of speciale wensen wilt bespreken. We staan klaar om u te assisteren!Kan ik iets bestellen voor een speciale gelegenheid?
Wij bieden een scala aan themaontbijten voor diverse speciale gelegenheden, zoals verjaardagen en Moederdag. Bovendien hebben we een uitgebreid assortiment aan hapjes en broodjes die geschikt zijn voor catering. Als u op zoek bent naar iets bijzonders voor uw gebeurtenis, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om u te helpen en samen met u te brainstormen over de mogelijkheden om uw bestelling nog meer memorabel te maken.Als ik meerdere producten heb besteld, worden deze dan apart verpakt?
Wanneer u meerdere producten bestelt, streven we ernaar om deze zo veel mogelijk samen te verpakken om het milieu te ontzien. Hierbij houden we rekening met de aard van de producten en zorgen we voor een veilige en hygiënische verpakking. Uw bestelling kan dus in één pakket geleverd worden, maar soms kan het voorkomen dat bepaalde producten apart verpakt moeten worden vanwege hun kwetsbaarheid. Ons doel is om uw bestelling op een efficiënte en duurzame manier te verpakken.Ik ben niet zo bekwaam in online bestellen. Is het mogelijk om mijn bestelling telefonisch door te geven?
Wij begrijpen dat niet iedereen zich even comfortabel voelt bij het plaatsen van een online bestelling. Geen zorgen, u kunt ons ook telefonisch bereiken om uw bestelling door te geven. Daarnaast is het mogelijk om uw bestelling door te geven via ons contactformulier op de website. Zodra u uw bestelling aan ons doorgeeft, zullen wij deze invoeren in ons bestelsysteem. U ontvangt dan van ons een bevestigingsmail met een betaallink. Houd er rekening mee dat onze bevestigingsmail soms in de map "Spam" of "Ongewenst" van uw e-mailprogramma terecht kan komen. Om dit te voorkomen, raden wij aan ons e-mailadres toe te voegen aan uw contacten. Onze klantenservice is bereikbaar via de telefoon op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. Aarzel niet om contact op te nemen; we staan klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden.Is het mogelijk om mijn bestelling aan te passen?
Als u om welke reden dan ook wijzigingen wilt aanbrengen aan uw bestelling, is dit mogelijk tot één dag voor de geplande bezorgdatum, tot 18:00 uur. Via ons cointactformulier op de website kunt u uw gewenste wijzigingen aan ons doorgeven. Geef duidelijk aan welke aanpassingen u wenst voor uw bestelling. Wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk verwerken en u informeren of de voorgestelde wijzigingen haalbaar zijn. Mochten er extra kosten verbonden zijn aan de wijziging, dan zullen wij u hierover eveneens op de hoogte stellen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen hebt over het aanpassen van uw bestelling. We staan klaar om u verder te helpen.Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat onze bevestigingsmail onbedoeld in uw e-mailprogramma in de map "Spam" of "Ongewenst" terechtkomt. Om dit te voorkomen, adviseren wij u ons e-mailadres in uw e-mailprogramma toe te voegen aan uw contacten. Indien u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, raden wij u aan eerst in uw e-mailprogramma de map "Spam" of "Ongewenst" te controleren. Als de bevestigingsmail hier niet te vinden is, aarzel dan niet om via het contactformulier op onze website contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen en te assisteren.Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Wij begrijpen dat situaties kunnen ontstaan waardoor u een bestelling wilt annuleren. Als u een bestelling wilt annuleren, raden wij u aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen kunnen we de bestelling kosteloos voor u annuleren als deze nog niet klaar staat voor bezorging. Houd er echter rekening mee dat annuleren niet meer mogelijk is als de bestelling al onderweg is of als de bezorging gepland staat voor dezelfde dag. Als u verdere vragen hebt of speciale verzoeken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier. We staan voor u klaar om te helpen.Kunnen jullie helpen bij het organiseren van een herdenkingsbijeenkomst?
Bij Deena's begrijpen we dat het overlijden van een dierbare een uiterst emotionele gebeurtenis is. We willen u graag ondersteunen bij het organiseren van een herdenkingsbijeenkomst en bieden daarbij onze cateringdiensten aan. Of u nu behoefte hebt aan verse broodjes voor een intieme samenkomst, smaakvolle sandwiches voor een afscheidslunch, of een assortiment aan kleine hapjes voor een herdenkingsbijeenkomst, we staan klaar om deze voor u te bereiden.We begrijpen dat elk afscheid uniek is, daarom staan we open voor specifieke wensen en vragen. Neem contact met ons op zodat we samen kunnen zorgen voor een passende catering voor uw bijeenkomst.
Laat ons de details verzorgen, zodat u zich kunt concentreren op wat echt belangrijk is, namelijk het samenzijn, het elkaar tot steun zijn en het delen van herinneringen met uw familie en vrienden.
Bij Deena's staan we klaar om uw afscheidsbijeenkomst met respect en zorg te ondersteunen.